lördag, april 12, 2008

Storshopping


I morse när Pappa, mamma och Tilda vaknade var vi riktigt, riktigt lyckliga när vi låg under täckena (det var väldigt kallt i och för sig…). Nu har äventyret börjat. Känns ganska konstigt att tänka på att vi inte har en massa måsten. Givetvis har vi det, men det är ju inte samma sak.

När grabbarna vakande var det inte lika muntert! För att de skulle vara lite varmare fick de sova i samma kabin. De hade lämnat fönstret öppet och det var svinkallt!! Sedan väckte de givetvis varandra. I natt får de faktiskt att ta var sin kabin…..

Har hunnit med att packa garderoberna fulla, stor-stor handla på Carrefour och sola/bada (läs Jacob & David badade). Det är ganska kallt i luften. När solen är framme så blir det varmt snabbt förstås.

Mamma har faktiskt tagit på sig joggingskorna. En kort tur, men det sägs ju att man skall ta det lugnt i början ;-)

David skriver:
Jacob väckte mig på morgonen. Jag och Jacob har tränat sommarfötterna och mamma och pappa äter upp varandra. Vi har handlat mer än jaaaaaag nååånsiin gjort 2 timmar!!!! Jag har badat…. Det är iiiiiskalt. 12 grader!!!
Jag och Jacob har varit i grottor jag har hittat en jättestor grotta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej David!
Hela fotbollslaget har full koll på nu vad du har för dig, alla är lite "avis".... Måtte ni få den bästa resan av alla!
Kram från P/F-98